It's just a number, right?

48.5... jag vägde mig igår och det stod 48.5... jag hade ju kommit upp till 51... men nu vet jag inte om det känns bra eller dåligt... det är farligt att komma under 50 kilo, det triggar som fan. Jag vet inte vad som är bra längre...
41.2 stod det på vågen när dom la in mig... när jag knappt kunde stå på benen, när varje steg kändes som att bestiga mount Everest... jag vill inte tillbaka dit, right...?
jag känner mig som en stor, slemmig, äcklig snigel, som slemmar av sig på allt och alla jag rör vid.
jag VILL inte göra såhär...
det är som att ha ett jävla krig i hjärnan, och jag blir så förvirrad...
Jag vill vinna...
JAG SKA VINNA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0